First it was a premonition. Then a breeze of craziness. A 2%-possibility that turned into 100%-reality. It feels like destiny, magic, like love.

This blog is to freeze this special period. To give room to our new-won Latino-coloured creativity. And - above all - to let you be part of it.

Eager to read your juicy comments! / Faites nous part de vos remarques ou blagues, lachez-vous! / Vse neumnosti dobrodošle!

P & T



Saturday, December 31, 2011

2012: tango + mate


Tango: walk straight, keep the balance, strengthen the harmony with the other, feel happy.

Mate: get the right angle, the right temperature, the right taste, meditate, reflect, calm down.

A bunch of Argentinian wishes to you all!

1 comment:

  1. J'ai regardé le blog pendant que j'avais ta grand mère au bout du fil, je lui ai donné la traduction simultanée de Google lorsque je lui décrivais la photo...
    je ne sais pas si elle a compris ... mais elle me charge de vous embrasser!
    Question danse, à part faire du "sur place" sur une musique de slow... je ne dois pas avoir les bons gènes. JJM

    ReplyDelete